Пишіть нам
WhatsApp
Viber
Messenger
Mail
Phone

Умови оплати та повернення

Умови оплати та повернення для сайту https://kosmet.com.ua/:

  1. Оплата:

    1.1. Сайт https://kosmet.com.ua/ приймає наступні методи оплати:

    • Оплата готівкою (при отриманні);
    • Оплата банківською карткою (онлайн оплата)
      ФОП КОС ІННА ВАСИЛІВНА
      IBAN: UA383052990000026009016410547
      Банк: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК»
      МФО банка: 305299;
    • Онлайн-оплата кредитною та дебетовою картою (Visa, Mastercard), Privat24, Google Pay, Apple Pay;
    • Післяплата "Нова Пошта"
      Відправлення замовлень післяплатою здійснюється після передоплати 200 грн. Сума післяплати буде зменшена на суму передоплати. Ця мінімальна передоплата береться як гарантія того, що Покупець прийде на пошту для отримання посилки. На жаль останнім часом почастішали випадки, коли людина замовляє товар післяплатою, і, просто, не приходить на пошту, щоб його забрати. Ми змушені відкликати товар, сплачуючи за його доставку в обидві сторони. Щоб убезпечити себе від несумлінних покупців, ми були змушені ввести мінімальну передоплату, яка підтверджує серйозність намірів купівлі. У разі, якщо Покупець зробив замовлення та не забрав його на пошті, відмовився від отримання, передплата не повертається, а покриває вартість доставки в обидві сторони.
    1.2. У разі вибору способу оплати банківською карткою або електронними платіжними системами, Користувач буде перенаправлений на захищену сторінку оплати, де потрібно буде ввести необхідні дані для завершення оплати.

    1.3. https://kosmet.com.ua/ не зберігає інформацію про платіжні картки Користувачів. Вся обробка платіжної інформації здійснюється за допомогою платіжних шлюзів платіжних систем, що відповідають вимогам безпеки та конфіденційності.

  2. Повернення та обмін товарів:

    2.1. Користувач має право на повернення або обмін товару відповідно до діючого законодавства та умов, визначених на Сайті https://kosmet.com.ua/.

    2.2. Повернення або обмін товару можливий в таких випадках:

    • Дефект або неправильна комплектація товару;
    • Несумісність товару з описом на Сайті;
    • Отримання пошкодженого товару під час доставки.
    2.3. Для повернення або обміну товару Користувач повинен зв'язатися зі службою підтримки Сайту за контактною інформацією, вказаною на Сайті, та дотримуватися інструкцій, отриманих від них.

    2.4. Повернення або обмін товару можливий лише у разі збереження його товарного вигляду та споживчих властивостей, а також наявності оригінальної упаковки та документів.

    2.5. Витрати на повернення або обмін товару несе Користувач, крім випадків, коли повернення або обмін здійснюються у зв'язку з дефектом або недоліком товару, який не був виявлений до моменту передачі.

    2.6. Згідно з діючим законодавством, Користувач має право на повернення або обмін товару протягом 14 днів з дня його отримання, за умови дотримання вказаних умов і процедур.

    За додатковою інформацією про умови повернення та обміну товарів, Користувач може звернутися до Сайту за контактною інформацією, наданою на Сайті.

Будь ласка, зверніть увагу, що ці умови можуть підлягати змінам. Рекомендуємо періодично перевіряти інформацію на сайті https://kosmet.com.ua/ або зв'язатися зі службою підтримки для отримання актуальної інформації.


Умови повернення КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ

  1. Загальні умови:

    1.1. Користувач має право на повернення косметичного товару, придбаного на сайті https://kosmet.com.ua/, відповідно до діючого законодавства та умов, визначених нижче.

    1.2. Для повернення косметики Користувач повинен звернутися до служби підтримки Сайту за контактною інформацією, вказаною на Сайті, та дотримуватися інструкцій, отриманих від них.

    1.3. Повернення косметики можливе лише за умови, що товар має товарний вигляд, не був використаний, не має слідів від користування, та збережені всі оригінальні упаковка, етикетки та пломби.

  2. Повернення косметики з причини неприйняття:

    2.1. Користувач має право на повернення косметики протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, за умови, що товар не має ознак використання, збережено його товарний вигляд та оригінальну упаковку.

    2.2. Витрати на повернення косметики в разі неприйняття несе Користувач.

  3. Повернення косметики з причини дефекту або неправильності:

    3.1. У разі виявлення дефекту або неправильності косметичного товару, Користувач має право на повернення або обмін товару.

    3.2. Користувач повинен повідомити про виявлені дефекти або неправильності Сайт протягом 48 годин з моменту отримання товару.

    3.3. Для повернення косметики з причини дефекту або неправильності, Користувач повинен звернутися до служби підтримки Сайту та дотримуватися інструкцій, отриманих від них. Витрати на повернення товару у такому випадку несе Сайт.

  4. Обмеження:

    4.1. Згідно з діючим законодавством, певні категорії косметичних товарів можуть бути виключені з можливості повернення або обміну з міркувань гігієни та безпеки.

    4.2. Косметичні товари, які були розпаковані, використані або пошкоджені Користувачем, не підлягають поверненню або обміну, за винятком випадків дефекту або неправильності товару.

  5. Зауваження:

    5.1. Для успішного повернення косметики, Користувач повинен зберігати чек або інший документ, що підтверджує факт покупки товару на Сайті.

    5.2. Користувач повинен дотримуватися інструкцій та рекомендацій щодо використання косметичних товарів, наданих виробником.

    5.3. Будь ласка, зверніть увагу, що ці умови повернення косметики можуть підлягати змінам. Рекомендуємо періодично перевіряти інформацію на сайті https://kosmet.com.ua/ або зв'язатися зі службою підтримки для отримання актуальних умов повернення косметики.

Зверніть увагу, що вказані умови повернення косметики можуть бути додатково регульовані діючим законодавством України.

Made on
Tilda